Patrick van Dijk nieuwe Director Business Development bij Fancom

Patrick van Dijk nieuwe Director Business Development bij Fancom

Vanaf 1 september zal Patrick van Dijk de rol van Director Business Development vervullen bij Fancom. In deze nieuwe en belangrijke positie binnen het bedrijf, zal hij leiding geven aan de afdelingen Product Management, Marketing en Business Development. Deze stap biedt Patrick de kans om zich nog meer te richten op 'Market Intelligence' en data-driven business development, waardoor Fancom haar strategische doelen nog effectiever kan realiseren.

Patrick is al lange tijd een waardevolle kracht binnen Fancom. Sinds zijn start in 1990 heeft hij diverse sleutelposities bekleed binnen de afdeling innovatie. In zijn meest recente rol als Product Manager speelde hij een cruciale rol in de ontwikkeling van Fancom One, een van onze meest vooruitstrevende innovaties. Zijn uitgebreide ervaring en diepgaande kennis van het bedrijf maken hem de ideale kandidaat om Fancom naar nieuwe hoogten te leiden in deze uitdagende en veelbelovende functie.

"Ik ben een groot voorstander van een data-driven aanpak. Deze methode stelt je in staat beslissingen te baseren op feiten in plaats van gevoel. Zonder data blijft elke keuze immers slechts een gok." zegt Patrick over zijn nieuwe rol.

We wensen Patrick en zijn nieuwe team veel succes!

Neem contact met ons op

Op zoek naar superieure stalomstandigheden?

Neem contact met ons op, samen bouwen we aan jouw toekomstbestendige stal.